post | sidebar | footer

Wednesday, January 17

Someone in Johnson's, Someday in Enterprise Sq.

Somewhere inside Enterprise Square, can u guess what happen ?

竟然係企業廣場撞到同班同學 Eric, 原來佢去左 Johnson Controls.

Johnson Controls 就係我第一份 Offer.

05 Aug, 我算係最遲搵到工既一批, 入到大 firm 無耐兼加人工, 好天真咁以為"就係咁簡單"
唔知 HR 同上層有咩唔妥, 簽新約之後兩星期, 無收過任何 Warning 通知就 Term.左我.

中秋個個同學都有野做(當然 show off 下一式一樣既 LV, Chanel, Sharp SX633), 人生真係趺到去谷底.
e+ 個個轉晒做 sub 仔, 仲大把人要返大陸/澳門(對佢地黎講,有得威都唔定 =.=)

呵呵, 我先係 main con., 邊個點邊個~

其實我都幾懷念 Johnson 既日子. 辛苦都無所謂, OT 有 OT 既樂趣. 仲識到 d 朋友, Isaac, Ken, Jossephie 仲有 Elaine (ok, I admit prefer sister/lady rather than stupid gals, it was a silly idea to date her at Disney XD).

之後其他鬼佬 firm, 一 D 去到 2nd in, 一 D有offer. 雖然就算 Johnson 唔炒, PCCW 既 offer 我都會揀, 但係都唔洗攪到最差既情況 ga. 或者 Sales 部真係唔岩我, 不過... 如果唔係果段時期, 我亦都鍛鍊唔到 interview 技巧同交際手腕.

當然, 我知道 Eric 人工幾多 }:-o , 希望佢做得開心吧

今日實在太忙, 唯有掉低隻女史力加(So mean! :-p)自己一個做晒 The Link d 野, 真係十萬個抱歉, 應該請佢食野賠罪.
實在唔可以原諒自己放人飛機...

1 comment:

宇宙人 said...

Damn, I hate advertisement. WwW