post | sidebar | footer

Monday, January 15

今日話題

1. 拉麵和音樂
銅鑼灣 Kingston Street康奄拉麵, 九州湯底水準相當唔錯. 特別係餃子,菜同肉既比例好好,仲有汁煮豚肉, 醬汁既味唔會太濃, 本身係肥肉, 但係口感好滑又唔太膩, 咪即係東坡肉既改良版. 日本拉麵根本係黎自中國,餃子,"汁煮豚肉"等等食味亦都好中式, 日式叉燒咪又係中式鹵肉 ~ 日本好多野都係抄人再改良下就當係自己既野.

音樂方面都係, Misia係公認正宗既 R&B 歌手, 係出名, 但總係得唔到日本國內既廣泛認同, 反而食住當時 R&B 熱後起既宇多田光, 倉本麻衣等人, 除左唔同包裝, 唔多唔少都同鐘意抄人既特性有關.

以宇多田光為例, 兩張 album 都仲係好有 R&B 風格, 但係到 Deep River 時, 好多作品好似 Sakura Drops, Traveling 等等都係電子味好濃, 全碟大概只有一半好似 ASAP, Letters 等算得上係 R&B. 再去到最新 album, 完全搵唔到可以分類成 R&B 既作品, This is Love,Keep Trying, Blue, 日曜之朝等主打曲都係電子樂, 日曜之朝都勉強算係 R&B, 中間有好強節奏感既 Bass 串連全首歌, 剩下既 海路, Be my last 等全部都係慢板歌.

話宇多田光係 R&B, 不如話佢係用易聽易入口既電子風格去演繹 R&B 既節奏感.當然,本人亦好鐘意佢既音樂(特別係 Ultra Blue, 成日播), 當有人問我日本有邊個歌手係唱 R&B.

我話: 除左 Misia,仲有小柳由紀


***
2. 日劇

"這個 ...我很快就要離開了"
"是工作的 assignment 嗎?"
".... 待會我再告訴你吧"

Leo: 邊套日劇 ? 囧

唔關飲酒事,我都唔想俾人睇到我面紅個樣 ga

***
3. 傳通天

出左 site 既 Corvus 係
一個星期前由 suppose 唔會知既 William 口中聽返來, 已經全世界都知, 真係無得救 XD

"Yeah! 學英文~ 溝鬼妹~"
"I like English"
"I like English too"
"I like English 3"

真是敗給你們了 m(_ _)m
我先唔係 d 咁既人, 只不過...


***
4.

       ボカ!
≡ ∧_∧   ∧_∧
≡(#`Д )⊃;; )Д`)・゚.・
≡/つ  /  ⊂ ⊂/

我斯文, 但係我想打人 @皿@

0 comment: