post | sidebar | footer

Tuesday, February 27

クッキングママのドイツ

多得德國佬傳授秘技, 有笑有淚多次意外之後, 我竟然識整意粉, 真係諗唔到d 大少都會煮野食, 仲要真係好食!! 煙肉白汁磨茹, 茄汁肉醬(無計,我太鐘意蕃茄), 意粉寬麵螺絲粉, 完全無難度, 遲d要試下咖哩同西班牙海鮮汁~

IMG_0251
I dun mind spending a whole day by my own, enjoy under the blue sky.
But it's ok, if the mate is u.


返到來除左飲餐勁既, 一定要搵死士試下我d手勢, he he he ╯▽╰

總算混得入外人社群, 不過老爸由細到大, 引以為傲既英文, 即使 AL UE C 同
IETLS6.5 都係無鬼用.聽到睇到又寫到, 最大問題係講野. 就算平時用英文思考, 始終香港平時實在太少機會講. 好啦, UP 得出, 可能人地唔識果個字, 因為好多歐洲鬼平時講英文都唔會用太多生字, 而且佢地都好習慣某 D口音, 平時左學右學(好似我XD)果D, 佢地會好混淆. 香港教育簡直係 shxt, 特別係語文同人文科學, 拿到A都係晒氣.

受某人誤導開始睇 Sex & the city “惡補英文”, 睇落又有條癮, 點解無我最愛既 X-files =W=

Meanwhile d “Bo冬瓜”組建 Chinese Town, 仲有d印尼所謂高幹子弟, 連個license都係買返來, 唔怪得有d鬼唔鐘意華人la…

播得最多既仍然係 Suede, 宇多田光, 川井憲次同黃耀明, 最近聽返 The Cranberries同 Coldplay.

突然收到 Anson 唔撈既消息, 我仲見唔見到 Lisa 同 Claudia 呢...

0 comment: