post | sidebar | footer

Thursday, January 18

What will people do ,if they know someone is leaving ?

連放緊大假既人都知, 唔洗問, 全個 department 既人都已經知道晒!

囧 崮 莔 冏 商 圀 囶

其實我都處理得好低調, 真係無諗過大家咁快會知(仲要係全部人),佢地已經準備緊 farewell. 突然間攪到咁隆重....

唔知... 隔離 PPP 既 Jackal, Lisa 同 Claudia 知道會有咩反應 ? :p

2 comment:

Mayday said...

你resign嗎?
(你唔係寫你做左boss咩?)
做咩唔做呀?
咁啱既~我都就黎唔做喇~
呢排都搵緊工!
見左一份幾好既工,我唸機會都幾大,
仲會學到好多野,
不過...
呢份工一定係會有好大壓力的!
其實都幾想做,
因為都好似幾有發展,
但另一方面我個心又好驚...

宇宙人 said...

哎呀 ~囧~ 大姐~
Resign, Farewell 同 Boss 三件事都是沒有關係的呀

可不能亂說 resign 呢, 雖然結果看來會是差不多. 至少我還想親口告訴她...

Farewell 嘛, 只要是開飯局, 甚麼理由都可以 ;-9

當然不是真正的 Boss 啦, 只是在某些場合我會有指揮人的權力. 回到辦公室又變回"小薯仔"囉

那你也努力一點吧