post | sidebar | footer

Wednesday, December 5

FCUK buddy II

又再喜歡 fcuk 了,男裝沒什麼花巧設計,卻有種魔力似的,大條大條的卡其 + 軍藍間條就夠吸引視線了。船長褸是今年頭號目標,雖然那些格仔 pattern 有點像 Burberry ....

女裝則大膽得多,用色像彩蝶般夢幻。在外國地方看慣了就沒關係,但是在中國人社會,實在很擔心有幾多位女性能 carry 得起。

想起來,fcuk 的存在本身就夠玩味。由百年戰爭到拿破崙,從歐洲本土到遠洋爭霸,英國和法國根本就是水火不容。現在弄一個 French Connection 但來自 UK,好比在日本攪個 Chinese Connection JP,叫人哭笑不得。來來來,快點大罵一句 what the fcuk is wrong with you! 氣死你了沒有 ?


. . . . .


救命 一
醒下啦,個個都被雜誌洗腦,法國人完全唔知 agnes b 係什麼東東。

救命. 二
去 UNIQLO 買冷衫平過 GIORDANO,發生咩事 ?

救命. 三
咁耐以黎第一次去 UNIQLO 買野,仲要係屋企樓下果間,out 爆~

救命. 四
SOGO 個 55DSL 專櫃話咁快又搬左去 LCX,睇怕做唔耐,我都覺佢地 marketing 做得唔係咁好囉 (上年 d 廣告好攪野的)。
. . . . .
再怎樣激情都彌補不了我兩致命的差距,何時開始我就厭倦了你,你那乏味的妝容,沒變化的衣著,但求填飽肚的口味,你的一切一切。想起你我只會變得了無生氣,軟弱無力。只好仕由那枯燥無味的小遊戲自行結束。

但還是很感激你買的 ck 香水,雖然我未曾用過。

5 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Nana said...

UNIQLO d野真係平過GIORDANO好多...款就有dd差唔多啦 !

宇宙人 said...

款就一般啦, 唔會期望好特別, 不過 sweater 同 tee 既 print 同用色都幾鮮, 一般 casual 著可以幾百搭~

宇宙人 said...

又, 唔知點解成日引好多中東同印度 ad 來我呢度貼廣告 XD

Nana said...

係啊...可以襯衫好方便...


XDDDDD 我都覺得奇怪架喇,點解會有人賣埋D唔知乜野廣告