post | sidebar | footer

Monday, November 5

GOOGLE-LY / u

秋天來了----

google you

問心果句,從來都懶理什麼港男港女。『港燦研究』就有興趣~
但當發覺有人指住話自己港男/女o既時候,好唔好反省下自己講過o既野呢 ?
. . . . .


chasing zaku(II)

越寫越廢,不如快快收皮啦好嗎 ?

雖則我都信,只有 DOPOD 先襯得起大爺o既時尚品味。
一如 James Smith & Sons 櫻桃木傘先配得起 Daisy Wong o既高貴氣質。

以我玩左 4 年 PPC o既經驗,catalog 上o既 add on value 吹到天花龍鳳又播片相機 office 點點點,你買左返屋企半年仲會用上幾多成呢 ? 係呀,最常用咪係行事歷囉,不過我又未見過有老闆開會時係咁篤篤篤喎~ (有o既,o係酒樓等餸上枱果陣)

有心玩o既會去買 mac book,前老闆比較踏實,平時隨身帶一本精緻o既真皮記事簿。講求 cost-performance、流動性、耐用咁呢,我諗佢會買 fujitsu(窮人如私就梗係買 hp)。喔 ---- notebook 放唔落西裝褸丫嘛。

DOPOD 同 O2,留返俾人地大爺同自由神爭吧,呀~唔係唔係,師奶同葵涌 OL 都會用的。

學陶傑又學唔晒,氣焰未見,大中環盡顯現,拿住 DOPOD 當令箭。
. . . . .

Gismonda,
Mucha Alphonse 1894

吉思夢妲,一個真愛的故事。
我o既睇法係 ---- no pain, no gain.
. . . . .

要拜做偶像,或係偶像個偶像做你偶像(i.e. Stephy),就請自便好了。
我諗,自己係著重溝通o既人,綁炸彈上身要人妥協o既做法從來都唔適合我。

0 comment: