post | sidebar | footer

Sunday, July 15

Mission 0 -- Herbal Shock

意大利人煮野食,一係落糖一係落鹽,唔會又鹹又甜咁話。
. . . . .

IMG_1475
You wanna make omelet, you gotta break some egg.

你又知唔知個呢個樽有咩鬼用 ? (例: ♂●●杯?)
. . . . .

你都知道我係大少,從來都係有人服侍衣食無憂。

唔細心的確係煮唔到好o既食物,因為放入口食野o既,唔只你一個。對不起呢,那時候我一直都唔體諒你,對你又諸多要求,還常常埋怨你沒情趣沒品味不知進取、將你o既缺點無限放大。我只知對你長氣,卻不知道原來你哭了。

你眼中的我是這樣幸福,我卻不但沒和你分甘同味,不知足之餘仲不斷向你施加壓力,還那樣頑皮的戲弄你(O, u know it was so green envy)。沒法子,我們其實都很自私。請你原諒我的孩子氣。

現在的我還是那樣對知識的不滿足(well~話我八掛都得o既),我唔會放棄音樂,或一切電子視聽o既追求。我還是我,不是說你不重要,至少--我還在講你。


其實我一直都在學習,直到最近跑來這裡獨立生活才明白,以前缺乏的是這樣一回事。

3 comment:

小貝 said...

多謝你光臨小妹blog留言

對啊,幸福與否真的要時候來証明,希望我那太悶蛋的性格不會影響我們的關係。

素顏天使 said...

herbs shaker, 我都有一個.

宇宙人 said...

正解~~
入開廚房真係唔同 d, 好多人都估錯