post | sidebar | footer

Tuesday, May 1

傾慕

原本想貼德國飛機,不過近來迷上Art Nouveau,唯有遲D先。
係,你無睇錯,我都會睇畫。
仲搶左隔離哥仔本 Japanese Graphic Design 黎睇。

當中梗係要講講慕夏 Alphonse Mucha,睇真d就會發覺佢對現代美術(尤其係美日漫畫)影響真係好大。


Painting,Potery,Dance,Music from The Arts Series. Alphonse Mucha. 1898


ああっ女神さまっVol.14-17 藤島康介



Rose,Iris,Carnation,Lily from The Flowers Series. Alphonse Mucha. 1898


ああっ女神さまっVol.11-14 藤島康介

你話似唔似呢 ??

單係將女性同自然景物融合埋一齊o既感覺已經好吸引。d人話慕夏o既作品,往往清甜之中透出一絲絲誘惑挑逗。就好似日本人果種對 innocent 莫名其妙o既迷戀,我就話果d全部都係麻甩佬(雖則我都係),睇畫都咁多性幻想~。 我姊系的,哈~

0 comment: