post | sidebar | footer

Wednesday, February 7

Someday, Somewhere, in the rain (ver. 1.1)

16:30, 地鐵去到九龍塘,石硤尾,太子一帶, 我先記得起, 原來已經有好耐無係 e 個時段搭車, 差唔多全部都係學生.

IMG_0382
Time machine, HK island somewhere, I will miss this place anyway.

歡笑, 喧嘩, 講是講非, 追明星, 手執 yes, 另一手執 lv , 粗框眼鏡, 男既成身臭汗, 女則個個電髮, 似返工多過返學.

突然間諗起剛剛中六某一日, 放學.
=====
2000 Autumn @ NMC

Natalie Wu, 一齊攪學會, 隔鄰 bio 班, repeat 一年, 比我大兩歲 (sure not taller than me, impossible anyway~)

平常既一日, 返學等放學. 原本同班同學係前面行, 轉頭一望.


佢見到我, 我又見到佢

同同學 say bye bye, 放慢腳步等我跟上去. 一齊行到去培正大馬路, 從大一個碼既冷衫袖口伸出手, 捉住我.


"小心呢, d 貨車司機唔睇人~"

就咁開始拖住行, 我都覺得佢唔錯呢, 但係緊張, 不知所措, 又無經驗...


"我最鐘意斯文既男仔, 你都幾斯文~"
"呀... 係嗎? 囧"
(what am I supposed to say?)

"果間學校既黑色水手服都幾靚"
"都係你身上既藍色水手服靚d"
.
.
.
.

完全唔識應對, 一路亂講野一路手拖手行到去地鐵站.
臨走時只係攞左一組 6 個位既number,當然唔係電話.
相信你一定會問 "尼個係唔係男人!?" (╬° ° )╯~ ┴─┴
=====
後來我嘗試搵佢, 佢亦都有搵返我.但係我竟然避開佢, 佢亦都開始避我.
之後呢... 各自有自己既日子. 我呢... philander, 放縱過, 沉溺過, 總係闖禍先知錯. 同時係班中變得超唔受歡迎, 男女都係, 不過同其他班又玩得埋. 雖然咩野都無發生過, 但係都相當曖昧, 仲有 rumor 傳出.

all days dating 既超級荒廢中六七生活...

確實既答案, 心裡面點諗, 記得係中七後期先至同佢講, 坦白誠實咁講出來

=====
如果人與人之間既關係可以簡單一 d 就好呢...
如果當時係另一個結局, 大概...中六七既生活會完全唔同, 應該會更加努力讀書, 日子過得更加充實.
=====
Alright alright ~ may be it is just coincidence, I admit that I prefer lady/sister. I like her, and of course I miss her, wonder how she is doing in USA, been a vet already ? Wanna share the animal knowledge I learn these years~
=====

反正我已經唔再係"那個"年齡了

只不過... 地鐵車廂太嘈了吧 ? www

0 comment: