post | sidebar | footer

Monday, December 3

ALL YOURS




嗱,當佢音樂咁聽。我聽到笛聲、敲擊樂同木結他組合出o既 background 印度風配搭,係唔錯o既。返去首歌本身,雖則呢首係快歌,但係我唔 suppose 佢地咁樣一輪嘴口 up up 就算係唱歌囉,完全聽唔出有高低起伏。應該都要歸咎作曲身上,旋律 K 歌到極但求順口,白白浪費比較少見o既印度風配樂。中間加插男聲 da da da 更加係攞命,想點呀大佬 ? 歌詞唔見得特別挑逗,起碼聽唔到有男女器官或者邊款花式o既暗示明示。

個 MV 就真係有色心無膽,到喉唔到肺,身上衫布都多過人,仲期望刺激 D 添o架,無肉搏大動作都唔該排隻舞黎睇睇丫好嗎 ? 都知香港禁忌特別多,整激 D 又投訴又淫審,學唔到人地 Beyonce 同 Shkira 架啦~~睇在都算養眼,麻甩佬收唔收貨先 ?

reference link:
港女對 Freeze 金睛火眼 MV 的批評

. . . . .

★★★
ALL YOURS, Crystal Kay


1. こんなに近くで... ♪
2. Dream World
3. Anytime ♪♪♪
4. あなたのそばで
5. Cherish
6. STILL ♪♪
7. Butterfly's Garden
8. きっと永遠に
9. ESCALATOR ♪♪
10. Sugar Rain ♪♪♪
11. I WANNA BE
12. Lonely girl♪♪
13. Midnight Highway
14. Last Kiss ♪♪


早就想聽 Crystal Kay 的作品了。

成熟的包裝,R&B 的感覺很輕淡,歌曲印象亦偏向甜蜜溫馨。第一個感覺是很像 LISA,但節奏沒 LISA 的強。《あなたのそばで》的旋律和 LISA 的《tomorrow》 出奇地似,好難叫我不先入為主的。

我是你的 ---- I'm ALL YOURS,訴說著我兩密不可分的戀愛。

由《こんなに近くで...》開始,就知你是多麼的親切。接著蜜運成功,《Anytime》任何時候,滿街都是小歡喜,到處都要在一起。熱戀的狂飆少不了山盟海誓,一刻永恆,但願每天每刻都維持《Still》的這樣子。久而久之,偶爾吵架,別擔心,下過一場《Sugar rain》就沒事的了,我們還是諒解對方的。漸漸出現裂縫,都知是我錯,但我可沒耐性容忍你如此任性。你又來了,我就放手不管讓《Lonely girl》獨個兒跑到《Midnight Highway》放肆下去。來到最後,你不用說我都理解的,沒關係,我沒討厭你,所以我們之間沒有責罵,只剩一個《Last kiss》,你知道我會一直記起的。

比較喜歡的是《Anytime》,輕鬆的調子配著開首的一句 Oh~Baby,像是戀愛中日常生活中淡淡甜蜜回憶片段湧上心頭。Crystal Kay 的演出剛剛好,換了是 Misia 的話,相信會濃得太過份了吧。全碟作品氣氛一致,每首曲的長度至少四五分鐘,喜歡的會覺得十分耐聽,對我而言是不夠多元化、有點吃不消了,但是整體印象不錯。

0 comment: