post | sidebar | footer

Tuesday, May 17

if

起身時喉嚨有 d 乾,係度 hea,典床,碌來碌去,玩 iphone 又玩下 ipad,戴住個大耳筒呢起床睇李家仁小明 MV 又幾搞鬼。

又睇左陣相機,有 d 心動想買新相機。

之後先係隻貓嘈要開門,又有印度人打黎,再之後搞 Project 果位老人家又打黎。

算,真.起身。



心情亂,唔知想點。左顧右盼而言他。

你講左之後,係咁諗,如果以前唔係迫得你咁緊,e+ 情況應該完全唔係咁。又如果,你一早講溝通唔到,我就轉一轉方式,或者唔會搞成咁。又或者,只係我一直聽唔入耳。

以前 d 電影,發生完 d 好大件事,結尾時主角咬住口煙,收音機播新聞,報導既唔係咩野大件事,而係交通呀、娛樂呀、天氣之類既日常事。代表事情已經告一段落,漸漸地人都忘記左,無人會提。

唔知我可唔可以咁灑脫。




oh why...oh why...
we spent good times and we knew each other (oh why...)
Had this situation changed, if we have possibilty ? (oh why...)
Why did we say goodbye... ? (Just tell me how you think about it)

喜歡你的微笑
還有那些無聊的爛笑話

會是誰先留意到風聲愈來愈近 ?

無論做什麼 日夜都非常不安
想要回到以前的關係 就像一道溝壑

一到明日 就會變成陌生人
所有所有能一筆抹去就好了

*鐘擺一直搖晃著
*一線牽著我最後的希望
*為何你突然又要將之斬斷 ?
*焦慮得我胸口都要裂開了
*為彼此 我們都試過、錯過 、覺悟到
*雖然明白 卻又迷妄
*其實這樣真的好嗎?
*We might have the possibility


伸出你的手 觸摸我的臉頰
那體溫便會急升40℃
回想起我們兩人相遇的瞬間
可現在都變了

心中滿是猜忌 阻擋你的言語
就像心中的 filter 讓人什麼都聽不見
有如迷霧中 什麼都看不見

* repeat


時常擔心提點的說話都好囉嗦
誤會都是由這些小事而起 本應可以避免的

是你那愛理不理的態度很致命

只是想留下美好回憶而已
事到如今這個抉擇也是沒辦法呀

不要再對我好了 反而更覺悲慘

If I told you that I'm nothing without your love
不是你的話就沒什麼意思了

* repeat

每一次再夢見你 都在一起
重現以往每個一起的 birthday
都不會褪色

Baby 雖然什麼都不會實現了
Never gonna change my love
Oh why...oh why...oh why...

0 comment: