post | sidebar | footer

Wednesday, December 30

NO (I am)


Patricia 話我似呢個女仔丫,搞到我笑到肚痛 囧
. . . . .

F: 有無睇 Lady GAGA 新 MV
K2: 勁騎呢果個丫嘛
F: 膠衫 (高登 ICON)
K2: 直頭係 膠 X GA tim la !!
F: 咩 X ?
K2: 我唔記得點寫個中文, GAOGAIGAR 個 GAI ?
F: 你想講"膠皆GA"呀 ??
K2: yes !! shit.....
F: 日文漢字都有啦 ? 咁都唔記得 ?
K2: (羅馬拼音) mi na.....
F: (高登 ICON)

一段長時間唔寫 blog ,我就快連中文都唔識寫的了。
. . . . .

R0011958
Funky Town days here, are far more artistic

只不過,西澳洲o既夏天,無想像中咁熱呢。

4 comment:

Nana said...

我睇完張相都笑了XD

宇宙人 said...

沒那麼誇張吧

aki said...

总算看到你金贵的字了。好久不写哦。

宇宙人 said...

不寫字就算了, 我的相機也荒廢了好久, 好久好久沒能用相機拍到什麼有趣的畫面.

好像是自己失去了那個捕捉生活時刻的觸覺. 唉.

又, 要不要我教你廣東語 ? 呵