post | sidebar | footer

Friday, August 3

LA♪LA♪BYE

一百五十里外的漁村,目的地是大海,下一站是海底。


都知這次旅程不是因為你。
沒有你也不打緊,只是如此一個日和景色,沒有咖啡就掃興了。這時候或許想要點根 cigar 抽口煙,雖然我從不吸煙。

想寄你一張明信片 -- I wish you were here
只是偶爾想起你而已,並不表示我向你作出妥協。

我們就像看著鏡子。
你想到的,我都想到,惹毛你的,也激怒我。

記得當時,你還在大洋的彼岸,發顛發個夠。ξ(´▽`; ) つ`д´)

好明顯是 focus 錯了 囧
I wish you were here
The Year's At The Spring
1902,Sir Lawrence Alma-Tadema

終日不見光的鐘乳洞,古老的遠洋帆船,黑夜中照亮維多利亞版圖角落的巨大燈塔,頑皮的珊瑚魚,吃漢堡飽的海鷗... 二百年的國家地理又該從何開始說起 ?

在我想見你的時候你卻不肯說一句 ,為什麼那時候你沒有來呢 ?

這次到你了,其實只欠那一點緣份,就是相差一班航機而已。

反正我們有的不過是那八句鐘。
又有什麼關係? 你我終歸得當一回感情的大閘蟹。
. . . . .


近來比較欣賞 Gustav Klimt 的作品,只是他的畫作大多都很抽象,唯有又是 Sir Lawrence 了。

又 So far 大部分人都話睇得唔清楚,咁就可以貼了。

7 comment:

小貝 said...

對不起呢我不知道自己打錯了字,
在公司急急忙忙地寫的

Daydreamer said...

Hi,好耐冇留言喇haha...
你近日成日睇畫woo...

宇宙人 said...

都話扮野咯
識少少o架咋

Sweet Revenge said...

你好

"人生三階段" 和 "The Kiss" 係我至愛.

宇宙人 said...

人生三階段係咪指呢幅 ?
應該叫做女人三階段, 完全係針對女人來畫

The Kiss 我都好鐘意

不過我覺得女神雅典娜特別d, 質感做得真實又有幻想感覺
佢甚少有呢隻 feel 0既作品

Sweet Revenge said...

"人生三階段" 呢個名我係睇書睇返來的, 可能o個本書繹得唔好, 以致我一直錯了也不知 :P

我常想, 我過了兩階段了, 下一階段係抱著 BB.

然後就老了.

所以我自己覺得, 係 "人生 / 女人四階段". 唔知你明唔明?

宇宙人 said...

女人呀女人, 你知道自己將會隨住細胞既儲備一年一年衰老, 手上本錢一分一分地流失. 你, 仲可以點 ??

The Three Ages of Woman 隻 feel 真係幾無耐. Klimt 絕大部分作品都係呢種黑暗悲觀睇法.

知識上我理解, 但係永遠都無可能切身體會到既呢...