post | sidebar | footer

Monday, August 13

FCUK buddy

AGNES B
100%--香港人
0%--法國人 (笑)

BAPE
40%--東南亞人
40%--香港人
20%--美國人

DIESEL
50%--地球人(真假不明)
50%--外星人(全部真野)

PORTER
80%--香港人
20%--日本人

GUCCI
100%--女人

PATRICK COX
100%--香港人



就係咁,基本上睇人身上 ITEM o既牌子已經大概估到來自邊度,而日本人又成日有 D 不知名o既日本國內出品,好鬼精緻。

最近鐘意 fcuk,對各大時裝女王黎講真係普通過唔普通,不過我就好似發現新大陸咁~
有一份簡約而又清新o既感覺,cutting 又係 slim fit 向,有少少似無咁玩野o既 DIESEL。

又發現,原來 fuck 同 DIESEL 所有衫褲都係來自日本 Branch,個 TAG 用日文寫明 fc JAPAN 或 DIESEL JAPAN。

如果 d 褸唔係 Made In China,已經忍唔到手又洗二千幾了 (最衰某專家同我講用料真係差 d)。DIESEL 新一季又愈來愈多 Made In China,都係返香港先買衫算了。
. . . . .

衰人 =w=
Counter, 嶋原兆子


哎...好想打柔道,要我掛返白帶都肯制。
想重拾返俾人壓住、返轉再掉我落塔塔米、仲有著地時骨頭摩擦果種感覺。

講到好變態咁。

1 comment:

Hunter said...

我對fcuk的第一印象是點計個名取得咁好玩,fcuk, fcuk, fuck.. 不小心就念錯了,哈哈!風格跟top shop沒差,在uk當地應該沒怎樣,來到外國價格卻響當當,可以嚇死人那種!