post | sidebar | footer

Wednesday, July 18

Je m'ennuie de toi

人地話都唔明點解 coldplay 咁紅,類似o既 Band 呢度大把,懶人多就自然o岩果隻 Feel。

K2 你就真係無出息,黎到仲係日日聽日文歌,同 D 去到外國仲最掛住 Stephy、晚晚Download《勁歌今曲》o既港燦有咩分別?

睇黎你缺乏對任務o既熱誠,完全融入唔到本地生活~
. . . . .

★★★★★
Prima Rosa
,島谷ひとみ

01. Ramblin' ♪
02. 君の声 ♪♪
03. 晴れた日は・・・ ♪
04. Dragonfly ♪♪
05. サイケデリック*フューチャー ♪♪♪
06. Camellia-カメリア- (PRIMA ROSA Version) ♪♪♪
07. Destiny -太陽の花- ♪♪
08. パラハの女 ♪♪♪
09. 恋水 -tears of love-
10. PASIO ~パッシオ
11. El Dorado ♪
12. 春待人 ♪♪♪
13. Brand New Dream

《Ramblin'》歌頌真愛,《君の声》係本人拿手o既朝日陽光類,《Dragonfly》第一次搖滾 Fing 頭。活潑輕快 Oldies Jazz《サイケデリック*フューチャー》根本就係 Neva Eva 試作型。《Camellia》再續 orchestral crossover 變奏曲玩法。《パラハの女》東歐民族風同《El Dorado》o既西班牙舞曲。仲有《春待人》以傳統日本風格唱出春天朝氣勃勃o既景色。

Fabulous & Fashionable,非常之多元化,全碟無一首歌會 skip。

瞳姐,最威你啦。
. . . . .
★★★★★
ASCENSION, MISIA


01. Color of Life ♪♪
02. FUTURU FUNK
03. Remember Lady ♪♪♪
04. TYO
05. 太陽がくれたプレゼント ♪♪
06. Stay in my heart
07. 月
08. SHININ'~虹色のリズム~ ♪♪♪
09. 砂の城
10. Angel
11. We are the music
12. LUV PARADE ♪♪
13. SONG FOR YOU ♪♪
14. 星の銀貨 ♪♪

呀,MISIA 你都要主打電子風格,宇多田上年o既《Ultra Blue》即刻相形見拙。

由《Color of Life》跳舞樂曲開跑。《Remember Lady》以電子樂為主體,襯以晶螢通透o既音樂盒式配樂 ,《SHININ'~虹色のリズム~》旋律本身好有森巴 feel, 一直 loop 幾段歌詞,主菜係背後由 Guitar 同 Drum 主導o既配樂,好七色繽紛,可以話係新嘗試 (當然 MISIA 演出有幾強勁無需置疑)。兩首配樂音色都做得好豐富,尤其係結他非常搶耳,仲以為係 Eric Clapton 上身。雖然係電子主打,但係中段一樣唔少得感情十足o既慢板情歌,最後幾加返另一強項 R&B。MISIA 仍然係 MISIA。

你——簡直係女神
. . . . .
★★★★
YES, 中島美嘉


01. I LOVE YOU(Album Ver.)
02. 見えない星
03. 素直なまま
04. CRY NO MORE
06. DANCE WITH THE DEVIL
07. BLACK & BLUE ♪♪♪
08. JOY
09. THE DIVIDING LINE ♪♪♪
10. MY SUGAR CAT ♪♪♪
11. 汚れた花 ♪♪
12. GOING BACK HOME ♪♪
13. 祈念歌 ♪
14. WHAT A WONDERFUL WORLD ♪♪

唔知係咪前世有仇,你咁多隻大碟 D 主打歌,什麼《雪之華》我全部唔鐘意。一來本身係唔太好慢歌,二來中島美嘉唱得好悶、無變化。不過咁,你 D Jazz 我又真係好鐘意,好有懷舊 feel,特別係《Love Addict》真係百聽不厭。你話丫~唔計正統玩 Jazz 果 D,一般日本偶像/歌手有幾多個成日有 Jazz 作品推出 ?? (知o既唔該話我知 囧)

《Black & Blue》全碟少有比較另類o既火爆快歌,充滿性意味同女權意識,好似一直同你講: 男人收聲,今晚女人話晒事~。《MY SUGAR CAT》明顯係前作《Whip & Carrot》o既延續,典型o既浪漫 Jazz 樂曲。《THE DIVIDING LINE》出奇地,聽得輕鬆舒服o既中板慢歌。無左類似《蜘蛛の糸》o既神秘色彩,加入極有田園氣息(直頭有少少土味)o既《GOING BACK HOME》,反而有驚喜。 至於《WHAT A WONDERFUL WORLD》就唔多講了,連編曲都係用最舊果隻。
. . . . .


點解偏偏今個三月咁多碟出 ??

4 comment:

Hunter said...

连播整张专辑,除了《素直なまま》,其他的没有一首有印象,只记得jazz曲风的歌蛮多..

宇宙人 said...

我只是覺得《YES》開頭連續 6 首同一風格的慢歌真的有點吃不消。

Anonymous said...

What's wrong to hear Japanese song in foreign countries? Let you promote the beauty of Japanese.

宇宙人 said...

Sometimes I think I am too Japanese-ed, of course it is not a problem, but it is not a very good idea when you are living aboard. It just like those 港燦 still missing there HK idols when they study aboard, isn't it ?