post | sidebar | footer

Tuesday, June 26

B L U E

你呀你

哎哎哎~ 唔好以為我真係咁藝術家 feel 好無 ?

我呢,睇畫都係飛左過來先有咁o既閒情,正確 d 應該係話因為資訊同交通極之落後,咩野電子產品都無晒(好彩仲有 56k download MP3 吊鹽水),連柔道都無得打。得閒睇下畫,有時間順便讀下 d 藝術史,間唔中貼下畫同人地 d 相都係想點綴下,扮下代表咁。

對飲食有要求,不過絕對唔係唔貴唔食果種。六十蚊一碗烏冬麵我鐘意,樓下賣左廿年仲係十三蚊o既雲吞麵我都鐘意。只不過覺得,如果連食都失去左樂趣,生活實在太乏味了吧 ?

你應該知道,我成日都係一副嘻皮笑臉o既模樣。不過外表溫文一點,腦裡其實全是歪主意。總是一臉正經的樣子,我也喜歡 Borat 的,只是討厭《勁歌金曲》和《森美小儀》。雖然總是滿口科學邏輯,內心卻是這樣情緒化,還是個超級大醋缸。

楽園, 梅村満里

雖然係有 d 敏感,我諗自己唔係果種遙不可及、不可一世o既人。
請你唔好讓自己咁大壓力好嗎 ?

你亦都知...我很重視信用這回事,一直不聽電話,臨飛前的 ...可是你逼我的哦 =w=

p.s. 幾年前為我織的溫暖牌,忘了 囧

我呀我

0 comment: