post | sidebar | footer

Sunday, May 27

Soul★Mate (renewal)

唉,又開始忙到痴線。我呢,final year 時已經係揸 mouse 多過揸筆,突然要做返 d circuit 或者 logic 野真係好吃力,仲要咁重 workload。睇返自己近來寫o既野都係離唔開 d 人呀事呀咁,睇o既辛苦,寫o既谷氣。如果你仲一直睇落去就真係感謝你咁好耐性了。

其實我無嬲過,覺得我死撐都係咁話,一於咁話。


IMG_1115
水深30米,冬天時有殺人鯨家族出沒。

Having your days in a coastal village, there are so many interesting things to share with you people, it would be no fun if always set yourself as a quarreler. Dun you think ?

YES~ hear that some are looking forward to seeing my cookery, we'll see until the D-DAY of men.

Like Mathew said, come up to end of journey, I'd have learnt many things besides engineering, first is cooking. When I am back, can I be "soul mate for one, housemaid for all", or "housemaid for one, soul mate for all" ??
. . . . .

Among the ruins,
Sir Lawrence Alma-Tadema,1902-1904

上年剛入職有單Project派去塔門,正常好多人聽都未聽過。如果你試過由西貢坐船到馬料水(近中大)可能知有另一條航線去塔門,三個鐘左右。其實現場都無野俾我做,由 sub con 起好晒 D 野就得,而我就走去放風箏同釣魚。不時有牛群出現,海邊有好多明清時遺留落黎o既斷垣殘壁,中式建築雖然無畫裡面咁靚,不過個 feel 都有7成似。

成日都想去好古老o既遺跡,唔係中東希臘,係英國 Megalith、吳哥窟、瑪雅果d。有時諗,有女人陪我癲就直接娶佢算~

11 comment:

Anonymous said...

Is it the end of Baka?

Anonymous said...

受o的乜野刺激呀你

anyway, 對於我地o的讀者而言
你set到咁厚格唔多好呀下

當然, 個o的野應唔應該, 擺唔擺上黎講
又另一回事啦下

宇宙人 said...

係丫 baka
你地當我一時衝動算啦~ =w=

Anonymous said...

巨石陣
瑪雅

我都想去

巨石陣就其實唔多急
英國佬地方, 錢既問題

至於瑪雅嘛
老老實實, 雖則係你list中最想去既地方
但我就真係唔多敢自己去啦
南美州, 唔係講玩的

北北 said...
This comment has been removed by the author.
宇宙人 said...

最重要都係內涵同事業嘛. 我都唔敢隨便認靚仔, 但係對於讚美o既說話我都要講聲多謝啦. 你又咁都睇得出, 好多人都話我個鼻直.

人地覺得靚又點丫, 食極都唔肥先慘.
況且我又無留返過港男頭,o係港女市場上股價唔係好高架咋.

返到香港時自己升值, 同時 d 女人又自行 downgrade/devolution/貶值o既話就真係無癮.

Anonymous said...

港女市場上股價?
她們多數關注P/E,即係太多Premium Expectation!

宇宙人有內涵同事業,扣除你的外在值,
你的Embedded Value比很多同齡港男已非常吸引!

不過NAV不停咁增值就最好啦!

無個港男頭?真係差少少;
你張坐在海邊手持大陽鏡那幅相,
我放大,加光後就看得你一清二楚,
不過你胸架也很寬厚!(可能角度問題)

========

女孩子也很慘,由出生開始就未停過depreciate,
都唔使點自我downgrade/devaluation,
如沒有Highly Maintenance,隨著歲月想唔自降身價也不行!

上天太不公平,男人只要有豐厚的NAV,
就算年紀多大都有大把供應和選擇!

我都有兩個妹,無辦法下為了她們和自己,
我都要努力再搵多D先!

宇宙人 said...

唉, 升值潛能就一般啦, 都要睇下對面係炒家定買家, 大鱷o既話又要諗諗計托返起個市.

你又講得中丫, 25之後主動權又會返去男人手上面. 我就岩岩過 24 啦. =.=V

哈, 你條友仔又幾過癮.

Hunter said...

男人也会有冲动结婚的念头,哈哈,新鲜!不过我想,无论男人或女人,即使过了二十五,只要继续增值,一定还有市场价值的。不要说我践,有价值的,谁不想钓高来卖多几年?

宇宙人 said...

實情係我連諗都無諗過結婚既 detail, dating 我就識, 況且我先 24, 邊有咁快丫.... 只係隨口講下而已, 自己都未養得好.

合則來不合則去, 都係簡簡單單好 D.

釣高來賣呢, 小心泡沫一破變晒負資產, 男女都係.

北北 said...
This comment has been removed by the author.